diumenge, 15 de desembre del 2013

Identitat & Territori

Per fi, aquesta setmana hem fet la nostra presentació d'Identitat & Territori la meva companya Núria i jo. L'objectiu d'aquest treball era expressar en un temps de 8-10 minuts màxim un tema relacionat amb el territori i la identitat que convenci el públic i posar de manifest els coneixements sobre comunicació oral, escrita i digital. La Núria i jo amb decidir fer l'exposició sobre el món de lleure, ja que ella és monitora en un esplai i jo sóc cap en un cau. En l'exposició d'aquest treball vam utilitzar un prezi, i dins d'ell dos vídeos que adjunto a continuació:






 

L'objectiu de la nostra presentació era donar a conèixer dues entitats en l'educació del món de lleure com són el cau i l'esplai, també reivindicar el món de lleure i finalment convèncer que en aquest món falten monitors i caps i animar a què s'hi apunten a aquesta gran aventura.

En la meva opinió crec que ens va sortir bastant bé encara que estàvem una mica nervioses. Però ens va agradar poder explicar les nostres vivències i sentiments als nostres companys i companyes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada