dimarts, 31 de desembre del 2013

Etiquetes

Us heu fixat que al final de cada entrada poso unes paraules?



Aquestes paraules s'anomenen etiquetes i serveixen per classificar la informació en aquest cas del meu bloc. Per mi són de gran ajut, ja que gràcies a elles tota la informació del bloc està classificada per temàtica i així puc trobar qualsevol cosa que m'interessa en un moment. En el meu cas, les etiquetes del meu bloc es troben a la columna de la dreta sota del vídeo del mes. Jo vaig decidir posar les etiquetes en forma de núvol de paraules. És el mateix sistema que utilitzava Wordle, és a dir, la mida ens indica la freqüència en què apareix una paraula i per tant, la seva importància dins del meu bloc.


També podem posar el núvol d'etiquetes en diferents llocs i ordenat per freqüència. És el cas del meu company Salva que té el seu núvol de etiquetes sota el títol del bloc ordenat per freqüència al contrari del meu cas, ja que jo el tinc desordenat.

Blog del Salva

També podem disposar les nostres etiquetes en forma de llista. És el cas de la meva companya Núria.


Bloc de la Núria
Per posar la nostra llista o núvol de etiquetes només hem d'anar a "disseny" del nostre bloc i a continuació afegir un gatget d'etiquetes.



Tenir un núvol o llista d'etiquetes també és una bona manera perquè les persones que entrin per primera vegada al teu bloc sàpiguen de què estàs parlant i accedeixin més ràpidament a la informació que els interessa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada