dimarts, 7 de gener del 2014

Novetats del meu bloc!

En aquesta entrada volia parlar-vos de les novetats del meu bloc i dels nous gatgets que he anat afegint al llarg del temps.


1.- Vaig afegir 4 pàgines estàtiques. La primera et porta a la pàgina d'inici. La segona explico qui sóc jo i el perquè d'aquest bloc. La tercera són webs que m'han semblat interessants i on deixo les seves adreces i l'enllaç a la meva entrada del bloc si n'he fet. I l'ultima pàgina estàtica, són el recull de vídeos del mes. Per fer una pàgina estàtica, només has d'anar al menú esquerre del blogger i clicar sobre pàgines a continuació a pàgina nova i pagina en blanc. Em sembla un bon recurs per deixa la informació més accessible i a l'abast de tothom.

2.- Cada mes afegeixo un vídeo que m'agrada o té algun significat per a mi.

3.- Perquè sigui més fàcil buscar la informació en el meu bloc he afegit un buscador. Per afegir aquest gatget només has d'anar a disseny, afegir gatget i escollir el de quadre de cerca

4.- Si no entens el català (idioma del meu bloc) he afegit un traductor per traduir el bloc a l'idioma que es desitgi. Per afegir aquest gatget només has d'anar a disseny, afegir gatget i escollir el de traductor.

5.- Com ja vaig explicar en aquesta entrada tinc un núvol d'etiquetes per tenir el meu bloc ben organitzat i la informació sigui més accessible.



6.- Tinc un arxiu de bloc perquè les entrades quedin ordenades per any i mes. També és una manera per tenir el bloc un mica més ordenat.

7.- Tinc accés al meu Scoop.it d'educació plàstica on surten els tres primers articles que vaig agafar. Aquí teniu l'entrada on vaig parlar del Scoop.it.

8.- Aquí estan les meves dades i una fotografia meva per saber bàsicament qui sóc. També hi ha enllaços per anar al meu google +

9.- Aquest és el meu canal RSS, serveix perquè altres propietaris d'altres blocs puguin enllaçar el meu en el seu bloc i així entrant en el seu bloc puguin veure si jo he fet alguna entrada. També perquè la gent que entra en un bloc pugui veure a qui segueix, etc. El tema de les RSS és un tema importants, ja que és de molta utilitat per compartir món, per exemple si jo vulgues, podria tenir les actualitzacions del diari ara i així podria veure les notícies que passen en el món, ja que m'anirien surtin els diversos articles publicats. Us deixo un document de la meva companya Maria on explica que són les RSS. És un document de bona qualitat fet en scribd.


 També us deixo un vídeo on explica que són les RSS i les seves utilitats.

 

10.- He fet una petita llista dels blocs dels meus companys, un blogroll. És una manera de donar publicitats als blocs dels meus companys i que siguin més accessibles per mi. S'ha de dir que el conjunt de tots els bloc forma el món dels blocs anomenat blogosfera. La blogosfera és la comunitat o xarxa social d'un grup de blogs i els seus bloguers

I fins aquí les novetats del meu humil bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada